Denna dag, ett liv...

Ja, då var det måndag igen och en låååång och besvärlig dag.
Vaknade och kände att någon stoppat ner ett rakblad i halsen på mig under natten.😱 Halsontet tillbaka igen och jag insåg att det bara var att stryka träningen idag.
Det var en intensiv dag på jobbet och huvudvärken ramlade på mig som lök på laxen.
Slapp laga mat idag, för H kom på den briljanta idén att ta med pizza hem. Inte så lyckat ihop ned utebliven träning kanske...
När jag skulle göra kaffe var bönorna slut och då menar jag SLUT! Fanns inga hemma! Blev desperat och hittade till slut två små paket med Nescafé Espresso. De smakar rävgift, men jag får i mig koffein innan jobbet imorgon och det kan alla som träffar mig imorgon vara glada för. 😂
Har i alka fall börjat med dekoren till veckans tårtprojekt!
Nu går jag och lägger mig så att denna dag tar slut!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindhsusa.blogg.se

Vi åker till USA, följ med på vår resa! Och så fortsätter jag, vi kanske åker någon annan stans och under tiden blandas tankar, hem, vardag, mat, dryck och tårtbak på bloggen!

RSS 2.0