Home alone...

Ensam och övergiven en fredagskväll!😉 Lilla 👸🏼 är på Fredax och H är på julbord. Jag fixar med morgondagens efterrätt och tårta, vi ska fira pappa/ morfar som fyller år nästa vecka. Jag har bakat pyttesmå pepparkakor som jag ska dekorera med. 😊
 
Det var länge sedan jag lade ner tid på efterrätt och tårta så jag är taggad. Har försökt att förbereda, men jag gissar  att det blir kaos i alla fall.  Vit chokladmousse på pepparkaka botten och hjortron har jag tänkt till efterrätt och tårta med salt kolamouse och mörk chokladmousse. Dekoren på tårtan blir glittrande snöstjärnor. Hjälp! Nu kom jag på att jag inte bestämt vad jag ska ha för färg på marsipanen jag ska täcka tårtan med!😱
Det blir väl säkert jag som får städa också, det är ju ingen annan som tycker att det behövs...
Ska bli kul med lite festligheter här hemma i alla fall! Jag ska låna en långklänning av stora 👸🏼
Lilla 👸🏼 Ska inte vara med, hon ska på ”sovaöverkalas”! Hoppas att hennes morfar inte blir allt för besviken.💕
Blir lite firande av svärsonen också, han fyller 25 samma dag som pappa/morfar fyller år. 
 
Bäst jag går och sover så att jag orkar städa imorgon!😖



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindhsusa.blogg.se

Vi åker till USA, följ med på vår resa! Och så fortsätter jag, vi kanske åker någon annan stans och under tiden blandas tankar, hem, vardag, mat, dryck och tårtbak på bloggen!

RSS 2.0