Mysig helg💕

IgÄr Äkte jag och H till Stockholm för lite julklappsscopping och julbord pÄ Villa KÀllhagen. 
NĂ„gra julklappar blev det och en kofta till mig och en skjorta till H.
 
Det var sÄ skönt att fÄ nÄgra slappa timmar pÄ hotellet innan det var dags att piffa till sig inför kvÀllen. Lite  choklad med lakrits, dryck, ljudbok, tv och en tupplur.
 
Jag hittade dessutom nĂ„got jag Ă€r riktigt bra pĂ„! NĂ€mligen att dricka champagne och mĂ„la naglarna som en kombo, liksom. 😂
 
Julbordet bjöd pĂ„ mycket, laxen var riktigt, riktigt bra, av det varma Ă„t jag inte mycket, 1 köttbulle, men mĂ€tt blev jag! Dessertbordet var rikligt och varierat, men jag var sĂ„ mĂ€tt att jag inte alls kunde Ă€ta sĂ„ mycket som jag hoppats pĂ„.😖
Idag blir det att promenera och shoppa fler julklappar före hemfÀrd.
 
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindhsusa.blogg.se

Vi Äker till USA, följ med pÄ vÄr resa! Och sÄ fortsÀtter jag, vi kanske Äker nÄgon annan stans och under tiden blandas tankar, hem, vardag, mat, dryck och tÄrtbak pÄ bloggen!

RSS 2.0