Tiden springer!

Nu har tiden sprungit iväg igen!
Lördagen gick åt till förberedelser och städning inför pappas 70-års middag. Jag hann ut i skogen för att hämta en enepinne att använda till bordsdekoration!
 
 
 
Jag var väldigt nöjd med dukningen, är sjukt nöjd över att H har en hel uppsättning silverbestick och att vi börjar ha det vi behöver av de klassiska Chateauglasen.
 
Min dessert med vit chokladmousse, pepparkaka och hjortron blev en fullträff!
 
 
Dekorskillsen är väl inte helt 100%-iga, men det blir bättre och bättre! Smaken är det inget fel på iaf! 😊
 
Kvällen var trevlig och logistiken kring mat och dryck flöt på. 
 
Söndagen bjöd på en tur till Norsholm och ren.form tillsammans ned mamma. Bjöd henne på lite tårta som blev kvar från lördagen, sen blev det soffan för mig.
 
 
 
Färg och form ser lite eljest ut på bilderna, den var snyggare i verkligheten, särskilt när det glittrade av guld och silver.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindhsusa.blogg.se

Vi åker till USA, följ med på vår resa! Och så fortsätter jag, vi kanske åker någon annan stans och under tiden blandas tankar, hem, vardag, mat, dryck och tårtbak på bloggen!

RSS 2.0