Long time, no see...

Har haft några tuffa veckor här i Casa de Lindh. Forkyldningar som inte gett sig utan blivit bättre och sedan slagit till igen.🤧🤒😷 Konstant trötthet och ingen ork till någonting utöver att släpa sig till jobb och skola, stoppa i sig lite mat för att sedan hoppas att klockan är tillräckligt mycket för att gå och lägga sig utan att behöva mellanlanda i soffan.😩
I onsdags hade jag inte ont i halsen och kunde äntligen träna igen! 😊
Ifredags hade jag glömt mina lurar hemma så jag bestämde mig för att jag tränar lördag morgon innan jag hämtar stora 👸🏼För en shoppingtur. Och det gjorde jag! Var faktiskt förvånad själv!😂
Sen bar det av till köpladorna. Det blev en massa silverschampo, nya mjuka filtar, nya adventsljusstakar och 50 stearinljus!
Problemet var bara att nör jag skulle ställa upp kassen med alla ljusen i så verd jag mig så jag sträckte nån muskel i ryggen och fick sååå ont. Det räckte med att andas eller lyfta armen så trodde jag att jag skulle tuppa av. Åkte hem och tyckte synd om mig själv och väntade på att H skulle komma hem och fixa mat. Då ringer H och berättar att han ramlat och gjort sig illa. Inte så lite ilka heller, visar det sig, han har brutit/ fått sprickor i ett eller flera revben. 😱
Ibland är det inte så kul....
Idag var jag lite bättre och vi var i stan och åt lunch hos mamma och Örjan. Till fikat kom både min kusin samt min syster med familj. Kul att träffas och skönt att få naten serverad!
Väl hemma blev det en dejt med min vän Treo!
 
Nu sitter vi här i varsit soffhörn och har ont, känber oss typ redo för ättestupan...
Det blev ett väldigt gnälligt inlägg, men jag ska bättra mig!
Nästa vecka bjuder på en hel del roligheter, men det får jag återkomma till!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindhsusa.blogg.se

Vi åker till USA, följ med på vår resa! Och så fortsätter jag, vi kanske åker någon annan stans och under tiden blandas tankar, hem, vardag, mat, dryck och tårtbak på bloggen!

RSS 2.0