Firat 40-åring!

Igår rensade jag avloppet till handfatet.🤢 Det är ju aldrig trevligt, men ibland nödvändigt. Sen ville jag inte orka så mycket mer. Har lite jobb jag skulle gjort, men det får bli en annan dag.
När det blev dags att börja göra sig i ordning till kvällens festligheter insåg jag som vanligt att jag har mycket kläder i garderoben men inget att ha på mig. 😫
Om jag ber H vara smakråd (jag lär mig visst aldrig) när det gäller hur plaggen sitter, t.ex. berättar han istället om 10 andra saker det är fel på. Jag blir arg för det var inte de sakerna jag ville veta, jag tyckte de såg ok ut.
Till sist säger han att det där blir bra och då tror jag att han säger det bara för att jag ska bli tyst. Självklart kan jag inte lita på det omdömet.😖
Valet föll slutligen på svart blus, svart paljettkjol, svarta strumpbyxor och stövlar. Ovanpå det bikerjacka och rosa halsduk, lite rockigt men med klass.😂 
Matchade läppstiftet med nagellacket också!
 
Det blev en mysig kväll på Pappa Grappa med god mat och dryck och trevligt sällskap. Mina båda systerdöttrar gillade min kjol också.😊
 
Idag har jag och lilla 👸🏼varit och hämtat alla jultidningar hon sålt. Hon sitter och sorterar den nu.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindhsusa.blogg.se

Vi åker till USA, följ med på vår resa! Och så fortsätter jag, vi kanske åker någon annan stans och under tiden blandas tankar, hem, vardag, mat, dryck och tårtbak på bloggen!

RSS 2.0