Lat lördag...

Har varit en väldigt skön dag, inget särskilt att göra mer än att fixa en Key Lime Pie. 😊 Har helt enkelt slappat med en ljudbok och fixat lite här hemma. Har t.ex. sett till att alla krukor i köket är likadana igen.
 
Passade på att lägga lite extra omtanke på kvällens dukning också. Svart, hjärtan, lite kedjor och självklart rosa rosor. 😊
 
 
Har bakat Key Lime Pie och den blev riktigt god! Torkade lineskivor att ha som garnering också. För en gångs skull blev jag nöjd med uppläggningen också!
 
Vi har roat oss med spelet "Med andra ord" som jag brukar var riktigt bra på, men jag fick bekräftat att hjärna inte riktigt hänger med. Har känt att det är så efter att jag var sjuk i våras och det är inte så kul. Jag undrar om träna upp det? Jag får väl googla lite!😉 Kul att se att lilla 👸🏼 är så vass!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindhsusa.blogg.se

Vi åker till USA, följ med på vår resa! Och så fortsätter jag, vi kanske åker någon annan stans och under tiden blandas tankar, hem, vardag, mat, dryck och tårtbak på bloggen!

RSS 2.0