M behöver skor!

Vaknade vid 7 idag, gick upp, drack kaffe och åt en banan för att inte vara så sur före frukost. Ingen annan var vaken så jag tänkte att det är ju bra tillfälle att krypa ner i sängen igen och lyssna lite på en ljudbok.... Det känns alltid som en bra idé, innan man vaknar efter några timmar och är jättetrött. För så blir det ju varje gång.😖
Förmiddagen blev alltså väldigt seg här hemma. H har det besvärligt med ryggen igen och det är ju inte någon höjdare.😢
Fram på dagen insåg jag att vi behövde åka iväg och köpa nya skor till M. Tog ju ner vinterskorna för ett tag sedan och insåg att vi behövde köpa nya i år också.
Först åkte vi till stan, men där hittade vi inget som passade lilla👸🏼, så det fick bli en sväng ut till köptemplen på Tornby också.  Där hittade vi både ett par höga "snyggkängor@ och ett par rejäla vattentäta vinterskor, så vi blev nöjda båda två. 😊
När vi åkte hem hämtade vi med oss pizza.
 
Inte det mest hälsosamma valet kanske, men såååå gott!
 
I kväll blir det nog "Gåsmamman" innan jag får gå och lägga mig. Älskar att GP och lägga mig när lakanen är precis nybytta!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindhsusa.blogg.se

Vi åker till USA, följ med på vår resa! Och så fortsätter jag, vi kanske åker någon annan stans och under tiden blandas tankar, hem, vardag, mat, dryck och tårtbak på bloggen!

RSS 2.0