Ny elvisp!

Jag är förvånad över det där med träningen, att jag faktiskt mår så mycket bättre när jag tränar. Ganska så jobbigt att erkänna är det också!😖
 
Jag var och hämtade paket när jag åkte hem från jobbet idag!
Äntligen fick jag hem min nya, rosa elvisp!
 
Vår gamla elvisp höll i ca. 20 år, så det var väl dags för en ny nu.
En fin grå tjocktröja till lilla 👸🏼Låg också i paketet, en riktig   myströja nu till hösten.
 
Maten idag var väl ingen höjdare, Soldatens ärtsoppa på burk.... Imorgon står lilla 👸🏼vid spisen. Vi har kommit överens om att hon ska vara matansvarig en dag i veckan.
Vi får se vad hon väljer att laga.😊



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindhsusa.blogg.se

Vi åker till USA, följ med på vår resa! Och så fortsätter jag, vi kanske åker någon annan stans och under tiden blandas tankar, hem, vardag, mat, dryck och tårtbak på bloggen!

RSS 2.0