Rivstart på veckan!

Måndagen blev intensiv, jobb , träning, middag med kollegor och friskvårdsföreläsning med Babben Larsson. Allvarligt ämne, men med mycket skratt!😀
Var hemma vid 9 och dunsade ner i soffan. Orkade knappt gå och borsta tänderna.
 
Lilla 👸🏼har feber och jag är hemma med henne idag. Även om hon inte är så liten längre och fixar att vara hemma själv i vanliga fall så kännas det inte ok att lämna henne ensam när hon är uppenbart sjuk. 😢
Samtidigt som jag vet att det blir mycket att ta tag i på jobbet när jag är borta.😖
 
Har börjat fundera på allvar över hur jag ska lösa packningsftågan när vi ska åka till Gdansk nästa vecka. En kabinväska får jag ha med mig!😱
Tänker att jag åker i jeans och packar ner leggins och någon klänning. Frågan är hur jag ska lösa skofrågan...
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindhsusa.blogg.se

Vi åker till USA, följ med på vår resa! Och så fortsätter jag, vi kanske åker någon annan stans och under tiden blandas tankar, hem, vardag, mat, dryck och tårtbak på bloggen!

RSS 2.0