Shoppingtur

Jag vaknade först av alla i huset imorse och kände att jag inte behövde sova mer. Gick upp och åt frukost direkt, jag vet ju att jag inte är mitt trevligaste jag före kaffe och frukost! 😂
På förmiddagen tog jag och M en tur till köpladorna på Tornby. Det blev lite blandade inköp t.ex. hudvårdsprodukter till M, julklappspapper, snören och etiketter i silver 😍
 
Jag älskar ju att tänka ut "rätt" julklapp och att slå in fina paket. De senaste åren har jag försökt färgkirdinera julklapparna under granen, men blir lite motarbetad av några familjemedlemmar som inte riktigt förstår hur jag tänker där.😆 Jag vet att jag är ute i väldigt god tid, men stress är inte roligt...
Hittade också matchande mössa och vantar som jag bara var tvungen att köpa!
 
Det gäller ju att pigga upp höst- och vintermörkret med lite bling!
 
H lagade middag, ugnsstekt potatis, fläskfilé och en riktigt god trattkantarellsås. 
 
Tänker försöka fortsätta med att träna på att vara positiv:
För varje höst- och vinterdag som går så kommer vi närmare sommaren.
Gästrummet som jag länge försökt få ordning på börjar bli klart och jag är så nöjd!
Jag är mamma till två helt underbara 👸🏼👸🏼!
 
Nu blir det kaffe och "Gåsmamman"!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindhsusa.blogg.se

Vi åker till USA, följ med på vår resa! Och så fortsätter jag, vi kanske åker någon annan stans och under tiden blandas tankar, hem, vardag, mat, dryck och tårtbak på bloggen!

RSS 2.0