Städa och fixa

Idag har jag varvat städning med slappande och att lyssna på ljudbok. Det blir riktigt jobbigt att lyssna på ljudbok nör de läser sexscener. Det blir så pinsamt att jag väljer att hoppa framåt.🙉🙈
Vi har fixat med mat , dukning och städning för H's pappa och hans sambo skulle komma hit och käka middag. Körde en repris från förra veckan, Key Lime Pie, men med lite ändringar. Gjorde skalet av Bragokex och täckte med italiensk maräng. Betyget blev "bättre än Hard Rock Cafe i Key West" vilket jag känner mig hyfsat nöjd ned. 😉
 
 
 
De andra spelar "Med andra ord" och jag avstår för att det  ska bli jämna lag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindhsusa.blogg.se

Vi åker till USA, följ med på vår resa! Och så fortsätter jag, vi kanske åker någon annan stans och under tiden blandas tankar, hem, vardag, mat, dryck och tårtbak på bloggen!

RSS 2.0